من الله والى الله 613623
أخى/أختى الزائر/ة هذا المنتدى خاص بطالبات كلية الهندسة جامعة الازهر
يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضوة معنا

او التسجيل ان لم تكونى عضوة وترغبين في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا من الله والى الله 829894
ادارة المنتدي من الله والى الله 103798
من الله والى الله 613623
أخى/أختى الزائر/ة هذا المنتدى خاص بطالبات كلية الهندسة جامعة الازهر
يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضوة معنا

او التسجيل ان لم تكونى عضوة وترغبين في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا من الله والى الله 829894
ادارة المنتدي من الله والى الله 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

من الله والى الله

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
moon

من الله والى الله Empty
مُساهمةموضوع: من الله والى الله   من الله والى الله Emptyالأربعاء 11 أغسطس - 3:50

• بسم الله الذى انعم علينا بخير كثير لا نستطيع ان نحصيه وبعد

• انا مهندسه من جامعه المنصوره واختى فى اعداى هندسه جامعه الازهر وتقريبامديره المنتدى كلمتنى انهارده للتعارف ولكن انهت الكلام بدون الاسلوب الذى تستحقه كمهندسه قسم عماره لكن انا اعرض عليكم ان اشارك معكم بمجهود لا اعرف منتهاه هذا لان الله انعم علي واصبحت مهندسه متميزه فى مجال العملى لذا اريد ان نشترك فى النجاح معا اى مهندسه تريد ان تحل اى مشكله ممكن تعرضها فى موضوع ونا اول مهندسه ها شارك فى حلها حتى نكون لنا دور فعلا فى المنتدى واى ماده دراسيه صعبه ناا على استعداد لو اعرفها اشرحها لها فى الحال هذا من باب مساعده الغير فى اموره حتى يكون الله فى عونى ومساعدتى فى امور حياتى اعرف انى لا اعرف جميع التخصصات لكن ما اعرف اعرفه جيدا وشكرا على القراءه للموضوع
alwan alkoloob
مهندسة فعالة
مهندسة فعالة
alwan alkoloob

من الله والى الله Empty
مُساهمةموضوع: رد: من الله والى الله   من الله والى الله Emptyالأربعاء 11 أغسطس - 9:51

اولا يا باشمهندسه مون مع احترامي ليكي مديره المنتدي هنا الكل بيشهد با احترمها واخلاقها وعمر ميطلع منها عيبه فاستحاله انها تعمل حاجه زي دي او انها تتكلم باسلوب مش مهذب لانها انسانه راقيه جدا ومن اكتر الناس المحترمه اللي اعرفها وقبلتها ف حياتي !!!!!!!!!
وحتي لو ده حصل من اي حد فمش من الذوق انك تقولي كده علني يعني مش بنحب التجريح ف حد وهيه لو مش كويسه عمري مكنت هفكر ارد ع الموضوع ولا هيهمني اصلا ف حاجه لكن لاني مش مصدقه اللي انتي كتباه ده فلازم ارد واوضح ليكي ان كلامك عنها ده مينفعش انك تقوليه خااااااااااااالص!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ثانيا ازاي تقولي علي نفسك ممتازه وعاوزه تساعدي الكل وانتي لسه ف اولي تخطيط انا حاسه ان اسلوبك ده مش اسلوب واحده ف اولي تخطيط اكيد اكبر من كده ؟؟؟

ثالثا ازاي وحده ف اولي تخطيط تساعد طلبه ف تانيه عماره انا حاسه انها وسعه قوي منك دي علي الاقل كان ممكن تعرضي مساعتدك علي طلبه قسم تخطيط همه اولي بيكي انا معنديش مشكله ف المساعده لكن انا حاسه ان فيه حاجه مش طبيعيه ف الموضوع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واتمني التوضيح!!!!
!!!!!!!!!!!!

من الله والى الله
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هذا خلق الله(متجدد ان شاء الله)
» سبحان الله
» اسماء الله الحسنى
» جاد الله القرآني .. هل تعرفه ؟
» هيا نفعل ما يرضى الله